pondělí 8. dubna 2013

Vyšisuj, miláčku

Roku 2010 spustil Unilever aplikaci, která umožňuje indickým uživatelům Facaebooku vybělit si profilovou fotku. Jak se nechal slyšet Pankaj Parihar z komunikační agentury, která tuhle libůstku vymyslela, "ohlasy byly fenomenální." Zdaleka nejen v Indii vykukují světolící modelové a modelky zpoza každého rohu. Jsou na plakátech, na fotkách v časopisech, hrají ve filmech. V obchodních domech vás svádějí pohledem, abyste si je vzali domů. Nejvíc ze všech jsou vidět na krabičkách s výrobky jako Bílý expert, Bílé plus, Bílé světlo, Příští bílý deb, Čistě bílá, Báječná bledost, Aktivní bílá či Perfektní bílá. Zní to jako playlist náckovské kapely.

Skoro polovina Asiatů mezi 25. a 34. rokem používá bělící prostředky.

Nejpopulárnější zákroky přicházejí v celé Latinské Americe ve stejném pořadí, zvětšení prsou, zmenšení zadku a redukce stehen, modelace nosu.

V případě Afroameričanů je ideálem kůže hnědá, tedy skoro stejná jako naše solárková.


Čilichilli

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zkoušky z lásky

Připadá mi to absolutně nemožné, ale buď se mi rozbilo vyhledávání, nebo jsem skutečně ještě nikdy nevyzval ke zrušení Vánoc. Tudíž je dost ...