Roku 2010 spustil Unilever aplikaci, která umožňuje indickým uživatelům Facaebooku vybělit si profilovou fotku. Jak se nechal slyšet Pankaj Parihar z komunikační agentury, která tuhle libůstku vymyslela, "ohlasy byly fenomenální." Zdaleka nejen v Indii vykukují světolící modelové a modelky zpoza každého rohu. Jsou na plakátech, na fotkách v časopisech, hrají ve filmech. V obchodních domech vás svádějí pohledem, abyste si je vzali domů. Nejvíc ze všech jsou vidět na krabičkách s výrobky jako Bílý expert, Bílé plus, Bílé světlo, Příští bílý deb, Čistě bílá, Báječná bledost, Aktivní bílá či Perfektní bílá. Zní to jako playlist náckovské kapely.
Skoro polovina Asiatů mezi 25. a 34. rokem používá bělící prostředky.
Nejpopulárnější zákroky přicházejí v celé Latinské Americe ve stejném pořadí, zvětšení prsou, zmenšení zadku a redukce stehen, modelace nosu.
V případě Afroameričanů je ideálem kůže hnědá, tedy skoro stejná jako naše solárková.
Čilichilli
Podle § 1 knihomolského zákoníku mi probíhají před očima tisíce písmenek denně. Na bannerech, cedulích, monitorech a papíru. Ale sem si vybírám, co nechci ztratit z paměti..
pondělí 8. dubna 2013
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Zkoušky z lásky
Připadá mi to absolutně nemožné, ale buď se mi rozbilo vyhledávání, nebo jsem skutečně ještě nikdy nevyzval ke zrušení Vánoc. Tudíž je dost ...
-
Nelze pochybovat o tom, že z hlediska inkvizitorů autorského práva byla činnost Království mluveného slova smrtelným hříchem. Na druhou str...
-
Živote, postůj, já jsem tvůj, mám ústa, oči, noc a řeku, miluji, vidím, hořím, teku, radostem pláč svůj obětuj, na čelo polož vrásu vr...
Žádné komentáře:
Okomentovat