Já jsem ze svých zkušeností
viděl, že se věci dají dělat jinak a lépe, to je pro mě vždycky největší
motivace. Čím jsem starší, tím víc chápu, že je důležité najít problém, který
opravdu chcete vyřešit. To vás pak žene vpřed. Hledat problémy a řešení, ne
zakládat firmy.
Když děláte věci lépe a
jinak, skvělí lidé s vámi chtějí pracovat. Jeden z důvodů, proč podnikat, je
to, že si můžete vybrat, s kým budete trávit svůj čas. Nejlepší lidi si k sobě
vždycky najdou cestu a o to nám šlo.
Nejlepší brand je skvělá
zákaznická zkušenost (UX, user experience). Protože když vás a vaše služby či
výrobky zákaznici milují, řeknou to svým přátelům nebo to sdílí na facebooku a
váš byznys poroste. Věnujte focus produktu (vaší službě nebo výrobku), všechno
ostatní není tak důležité.
Skoč a vyřeš to po cestě,
mysli ale na to, kterým směrem chceš skočit.
Jan Valuštík
Žádné komentáře:
Okomentovat