Jestli však něco hledání nápadů neprospívá, je to vnitřní kritik, který hned všechny myšlenky skepticky odstřelí. Jako myšlenky bláznivé, neproveditelné, neoriginální, hloupé atd. Na tom ale v první fázi hledání nápadů nezáleží a kritika je potřeba vypnout jako při jakékoliv jiné kreativní činnosti. I věci, které se na první pohled zdají nesmyslné, mohou být základem budoucího úspěšného řešení, připomínají totiž Ivana Svobodová a Michal Andera.
A také upozorňují na další okolnost, kterou je třeba mít na zřeteli: podnikatelský nápad by se neměl zaměňovat s podnikatelskou příležitostí. Nápad může být zajímavý a zlepšovat náš život, ale abychom mohli mluvit o podnikatelské příležitosti, musíme být schopni na jeho základě vybudovat firmu, která si na sebe vydělá, dodávají.
Vstoupit do diskuse
Podnikatel.cz©
Žádné komentáře:
Okomentovat