úterý 3. března 2020

A bodíky sbíráte?

Nabídněte Čechům několikakorunové slevy, možnost vyhrát auto a oni vám o sobě řeknou takřka vše. Naposledy se o tom v uplynulých dnech přesvědčil supermarket Kaufland.
Přihlášením do věrnostního programu, kterým již delší dobu disponuje většina konkurenčních hráčů na trhu, Kaufland získá od zákazníků cenná marketingová data. Podobně jako e-shopy, tak bude mít přehled o jejich nákupním chování, což mu dá možnost připravovat jim speciální nabídky na míru. Česko je po Rumunsku teprve druhou zemí, kde Kaufland Card prozatím funguje.

Upřímně, snad každý ve slevách někdy nakupoval, koho by nepotěšily. Je však třeba si uvědomit, že je-li něco jen tak zadarmo nebo výrazně zlevněno, kupec většinou není zákazníkem, ale produktem.




Robert Sattler



Žádné komentáře:

Okomentovat

Zkoušky z lásky

Připadá mi to absolutně nemožné, ale buď se mi rozbilo vyhledávání, nebo jsem skutečně ještě nikdy nevyzval ke zrušení Vánoc. Tudíž je dost ...