Prostě dostály své pověsti.
Na jednom malém nádraží jsem se zeptala osoby prodávající lístky na vlak, odkud vlak jede. Navigovala mě na jedno ze dvou nástupišť. Když jsem tam však dorazila a vlak přijel k jinému nástupišti, spěchala jsem tam. Když jsem však byla asi přinejhorším dvacet sekund od vlaku, průvodčí mávl plácačkou a sdělil, že mám prostě smůlu, protože nemá čas. Inu, způsobila bych přeci opravdu extrémní zpoždění.
Když jsem se vrátila, tak mi od osoby prodávající lístky bylo sděleno, že mi to říkala. Nakonec se však prořekla, že mi řekla druhou kolej prvního nástupiště, ale to už jsem byla pryč, protože mi řekla druhé nástupiště a že má přijet každou chvilkou, což já vědět nemohla, neboť ani ceduli s informací o odjezdech vlaků toto nádraží nemá a, bohužel, jsem se musela řídit informacemi od osoby za pokladnou Českých drah. Ani omluva žádná...Jen přece mi "za chvilku" jede další vlak.
Aby najednou vypadala tato osoba zaneprázdněně, najednou začala vytírat fleky na podlaze haly a přidávat letáky k již dostupným štosům reklamních letáků Českých drah. Hlavně, že zde na konci května má vystavené tiskoviny Českých drah z dubna, i když za dva dny bude červen a dle dostupných údajů tuto tiskovinu distribuují měsíčně.
A abych se už vůbec nenudila, tak v následujícím spoji pro změnu topili. Zřejmě asi proto, že když se budeme kolektivně potit přirozeně z horka, tak nikoho nemůžete nařknout z nákazy koronavirem, protože nemusíte mít ani horečku, abyste vypadali téměř jak orosené rajče.
Hlavně, že u Babišova mediálního domu utrácí za propagaci, ale proč propagovat? ČD to zvládá sama. A může si zadat jakoukoli mediální propagaci v pozitivním smyslu, ale díky jednání z řad vlastních zaměstnanců a jejich přístupu si to trochu.... dost kazí.
Žádné komentáře:
Okomentovat