čtvrtek 11. června 2020

Není to nádhera, umět si počkat na to svoje?

Pivní značka Staropramen uvádí nový reklamní spot od agentury Yinachi. Vznikl ještě před začátkem koronavirové krize. „V hlavní roli se i tentokrát objevuje Hynek Čermák, tvář značky v posledních letech, jehož otázka v prvních vteřinách ‚není to nádhera, umět si počkat na to svoje?‘ činí spot silně aktuálním, a to vzhledem ke znovuotevření hospod a restaurací po víc než dvou měsících,“ připomíná.
Namísto oslavování produktových benefitů jde značka v novém spotu víc po ideové a životní lince. „Přestože spot vznikal ještě před koronavirovou dobou, v nových souvislostech se dostává do nečekaně jiného světla. Jindy tak banální a běžná chvíle, kdy s chutí čekáme na čerstvě natočené pivo, má v těchto dnech nádech něčeho téměř výjimečného,“ uvádí k novému spotu senior brand manager Staropramenu David Šeberle.

„Prostřednictvím svého úsporného, a přitom tak dobře čitelného výrazového rejstříku nás Hynek Čermák ve spotu provází souborem téměř až mikro senzorických vjemů, jimiž je prostoupen v okamžiku, kdy čeká na to svoje s láskou ošetřené i natočené, takové, co umí pohladit a zasyčí, zkrátka na pivo, které je přesně tak akorát!“ popisuje Ondřej Roček z agentury Yinachi, jenž měl spot na starost po ideové a kreativní stránce spolu s Danem Kneprem a Markem Šplíchalem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Zkoušky z lásky

Připadá mi to absolutně nemožné, ale buď se mi rozbilo vyhledávání, nebo jsem skutečně ještě nikdy nevyzval ke zrušení Vánoc. Tudíž je dost ...