Na rozdíl od drsné skutečnosti, která na nás možná čeká, končí spot šťastně. A napovídá tomu už od začátku ústřední píseň z roku 1971 „Makin’ It Better“ od The Barons. Štastný konec si planeta ve spotu může dovolit hlavně díky malým, ale četným změnám, které mohou učinit všichni spotřebitelé. „Nebezpečí pádu zničujícího meteoritu na Zemi je velice nepravděpodobné, ale překvapivě se v myslích mnoha lidí jeví jako reálné,“ říká kreativní ředitel londýnské Mother, Thom Whitaker, a pokračuje: „Ve skutečnosti mají na udržitelnost planety dopad naše činy a to čím dá víc. Existuje nebezpečí, že je už příliš pozdě na napravení škod, které jsme způsobili.“
Ikea téma udržitelnosti komunikuje dlouhodobě s hashtagem #WonderfulEveryday.
Marketing & media
Žádné komentáře:
Okomentovat