Na začátku ledna loňského roku se počet aktivních uživatelů pohyboval měsíčně kolem 90 milionů. Na konci roku to už byla miliarda! Z toho více než 400 milionů uživatelů používá každý den funkci IG stories.
80 % z celkového počtu uživatelů žije mimo USA. Přesto je to země s nejvyšším počtem uživatelů, a to 121 miliony.
Nejpopulárnějším jídlem na IG je pizza, následuje sushi a steak.
Selfie nebo příspěvky, kde je vidět tvář uživatele, získávají o 38 % více liků než ty, kde není.
IG se stává ideálním místem pro propojení společností s potenciálními zákazníky.
80 % uživatelů sleduje business účty.
80 % influencerů uvedlo, že ho preferují jako platformu pro vzájemnou spolupráci s obchodními značkami.
30 % uživatelů si koupilo produkt, na který narazili poprvé na IG.
83 % uživatelů uvedlo, že je v jejich nákupech ovlivňuje, když jejich přátelé na IG zmiňují určitý produkt.
V roce 2019 se objevilo na IG 32,3 milionu příspěvků influencerů, které byly sponzorované.
Po změně algoritmu zobrazování příspěvku uživatelé vidí pouze 30 % obsahu ze svého feedu. Příspěvky se už neřadí chronologicky, ale podle interakcí s ostatními účty na základě liků a komentářů.
Žádné komentáře:
Okomentovat