Forbes Espresso
Podle § 1 knihomolského zákoníku mi probíhají před očima tisíce písmenek denně. Na bannerech, cedulích, monitorech a papíru. Ale sem si vybírám, co nechci ztratit z paměti..
středa 19. srpna 2020
marketing v krizi
Zdá se to extrémně logické – osekat v krizi marketingový rozpočet. Netřeba však dlouhého pátrání, abychom na základě dat zjistili, že firmy, jež se po minulé krizi oklepaly nejrychleji, se do sekání marketingu nepustily, často dokonce naopak. Častou firemní mýlku tentokrát rozebírají v Harvard Business Review. „Zastavit investice do marketingu, když přichází krize, je jako netankovat do auta, když je cíl ještě daleko,“ prohlásil například před více než rokem ve Forbesu marketingový mág Milan Šemelák.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Zkoušky z lásky
Připadá mi to absolutně nemožné, ale buď se mi rozbilo vyhledávání, nebo jsem skutečně ještě nikdy nevyzval ke zrušení Vánoc. Tudíž je dost ...
-
Nelze pochybovat o tom, že z hlediska inkvizitorů autorského práva byla činnost Království mluveného slova smrtelným hříchem. Na druhou str...
-
Živote, postůj, já jsem tvůj, mám ústa, oči, noc a řeku, miluji, vidím, hořím, teku, radostem pláč svůj obětuj, na čelo polož vrásu vr...
Žádné komentáře:
Okomentovat