„Naše kampaň se snaží lidem říct, že byť mají koupit dárky pro jakékoliv množství lidí, s pomocí Heureky to zvládnou jako nic. Na našem dárkovači najdou spoustu inspirace na dárky pro každého, koho chtějí obdarovat a udělat radost. Dárkové trendy pro tyto Vánoce vznikly na základě datové analýzy a predikce v kombinaci s osobním přístupem specialistů na obsah,” vysvětluje Marek Dobrý, head of brand Heureka Group. „V předvánoční době lidé často přenášejí zodpovědnost za výběr a nákup dárků na své blízké, kterým důvěřují a mají pocit, že oni to zvládnou z různých důvodů lépe. Tito lidé jsou ale často také zaneprázdnění a i oni prožívají předvánoční shon, který tímto úkolováním od ostatních pouze vzrůstá,“ doplňuje.
„Náš dárkový rádce prošel v průběhu roku důkladným uživatelským testováním. Vychytali jsme různé nepřesnosti a složili ho tak, aby odpovídal tomu, jak se zákazníci při užívání dárkových rádců chovají a co hledají – a to je inspirace. Zjistili jsme, že zákazníci potřebují pár základních, ale důležitých filtrů, jako je pohlaví, věk a především cena. Pak většinou už brouzdají, klikají a nechají se inspirovat,“ popisuje Marek Dobrý. „Naším posláním v Heurece je, aby lidé nakoupili správně a neutratili zbytečně moc peněz.“
Žádné komentáře:
Okomentovat