Televize přichází rovněž s konceptem reklam naživo. Nepůjde o klasické předtočené propagační spoty, známé z tradičního televizního vysílání, ale o reklamu, kterou budou ztvárňovat herci živě, v reálném čase. „Nabízíme mimo jiné i loutkovou reklamu, kterou odehrají nejlepší loutkoherci v Česku,“ slibují tvůrci.
Konkrétní pořady bude možné zhlédnout i zpětně, a to v placeném archivu na webu Filmnazivo.cz, kde budou všechny odvysílané pořady. Z poplatku půjde polovina jednotlivým souborům a druhá polovina na vznik nových pořadů.
Všechny formáty sledované v odložené sledovanosti v placeném archivu přitom budou k dispozici ve formátu multikamera. Tato aplikace divákům umožní prostřihávat autorský kontinuální záběr s pohledy dalších kamer. V případě divadla půjde o mikrokamery instalované v kostýmech herců, v případě koncertů o kamery snímající jednotlivé hudebníky.
Mediář
Žádné komentáře:
Okomentovat