čtvrtek 9. dubna 2020

Jak si dělá marketing vláda včetně glosování občany

Obchodnice s farmářskými krmivy Ina Koldová zveřejnila 30. 3. na Facebooku text, ve kterém formou krátkých glos popsala měsíc koronavirové krize v Česku.
Přestože podle marketingových pouček mají největší šanci na virální šíření po internetu krátká zábavná videa, fotky či krátké texty, její na první pohled (a na internetové poměry) téměř nekonečný článek s 7,5 tisíci znaky se stal okamžitě hitem. 
Do pondělního rána 6. 4. ho sdílelo 34 tisíc uživatelů, 28 tisíc lidí mu dalo palec nahoru nebo jinou pochvalnou reakci, skoro 5,5 tisíce přidalo komentář. 


Reflex

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zkoušky z lásky

Připadá mi to absolutně nemožné, ale buď se mi rozbilo vyhledávání, nebo jsem skutečně ještě nikdy nevyzval ke zrušení Vánoc. Tudíž je dost ...